zaterdag 15 maart 2014

Loreal Paris New Studio Silk&Gloss Spray Krullen

Ik heb voor jullie een review over:
Loreal Paris New Studio Silk&Gloss Spray voor Krullen/Golvend Haar

Loreal Paris New Studio Silk&Gloss Spray voor Krullen/Golvend Haar is ideal voor Krullen en Golvend haar maar ook voor Pluizig haar. Dt product blijft maar liefst 24h in je haar ! Het is namelijk De 1e krullen spray met Micro - Zijdevezels die de krullen vorm en structuur geeft en het haar de glans en het gevoel van zijde geeft! Ik heb dit product ook zelf getest!

Hoe werkt het?:
Spray de spray op droog haar op de buitenkant en binnenkant van je haar op een afstand van 15cm
kneed en til je krullen op bewerk ze een voor een met je vinger voor een maximale krul.
Bij kort haar: 3 tot 5 keer sprayen
Bij lang haar : 6 tot 8 keer

Ik vond dit product echt super werken voor mijn pluizig haar ! okal zie je dit niet goed op de foto :(
Maar het maakt echt waar voor je geld! Het kost maar liefst 4,95 volgens mij :) ! En er zit 250 ml in !
Nog een foto van dit product:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten